Gud sådan kärlek ❤️

publicerat i Livet på gården, Mina djur, Om mig;
Vilken kärlek djur ger en. En sådan oemotståndlig kärlek. Jag älskar verkligen alla mina djur!❤️
Katterna, Doris, Frans, Wilma och Fluff. Saknar vår Chanel som blev överkörd på E4 när hon skulle besöka sin stora kärlek. R.I.P
Hundarna, Sigrid 17,5 år och Norsk Svart Älghund, Jänta 9 månader och ett yrväder och en Gordon Setter, Sonja 4 månader och även hon en Norsk Svart Älghund.
Getterna, dessa är ju helt underbara djur. Hotte med sina gigantiska horn och ett trassligt förflutet,  (null)
Vi har både lappgetter och Afrikanska Dvärggetter.
Lappgetter, Hotte, Rosi, Mattis, Sloköra och Bamse som sovit på kudden i sängen och gärna skulle fortsätta med det.  (null)
Saknar vår Tilda som blev sjuk i våras och fick somna in. R.I.P vår lilla Tilda (Bamses mamma)
Afrikanska Dvärggetter, denna ras är otroligt social av sig, Findus var den första som kom till vår gård. Från Ljusterö, norr om Stockholm hämtade vi honom. Lite blyg i början men betydligt modigare numera.  (null)
Sedan kom Gerda och Maja till gården från Edsbyn. Gerda fick behålla två stycken ❤️❤️ Lille Skutt och LillFjärten. LillFjärt har jag fött med nappflaska och skriker direkt när hon hör mig komma. (null)
Fåren, köpte Klövsjöfår och de är så vackra får. Så fort de hör mig komma till hagen kommer de springande till mig, eller är det maten de är intresserad av? (null)
(null)
Fåren har inte fått några namn ännu...men det kommer.
Hönsen, jag har införskaffat ett par raser. Först kom Dvärg Wyandotte som är svart/vita prickiga, sedan ett par Hedemora höns med en tupp. Riktig klassisk tupp, stor och vit. (null)
Köpte lite fler höns och det blev grönvärpande Hedemora. Dessa har givit mig 2 supersöta kycklingar. (null)
(null)
Så nu blir det en hel del ägg att förbruka.
Sist men inte den minsta på gården är min barndomsdröm. 
Åsnan Nicolaj❤️❤️❤️ en 1-årig hingst som är då otroligt snäll och mysig. (null)
Tänk så många djur jag har numera och dom ger mig så mycket kärlek! ❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :