Äntligen fredag...

publicerat i Om mig;
Åhh så jag längtat till denna fredag. Efter en hård vecka på jobbet med bokslut och där jag dessutom känner mig så trött i och med infektionen så har äntligen denna efterlängtade dag kommit. FREDAG - som jag längtat efter dig.
Men denna vecka har bjudit på några roliga saker....bland annat satt och pratade om budgeten när en kollega härmade vår finska VD med finsk brytning.
Detta går går inte att förmedla i skrift men om du själv säger bud-geten med finsk brytning och blundar och tänker - får du genast upp denna bild, (tagen från nätet.)
Något som vi givetvis förmedlade direkt till kollegorna.
Så nu när jag sitter med budgeten så blir det automatiskt bud-geten och ett leende på mina läppar.
Det gäller ju att ha kul på jobbet och man har så kul som man gör det till. Och jag är bra på att göra dagarna roliga.
Och så kan ju till och med bud-geten blir ganska rolig att göra.
Idag fredag har vi haft pysseldag på jobbet dessutom och röjt både inomhus och i trädgården. Valde givetvis att vara ute vilket är skönare.
Och vi sökte och fann.....denna underbara dag - FREDAG!
Så hem och njuta av denna underbara dag....veckans bästa dag. FREDAG!

Kommentera inlägget här :