Träningspass 2 av 100

publicerat i Om mig;
Det blir att ligga i ett tag för att inte halka efter för då blir det svårt att nå sina mål.
Som vanligt brukar jag sätta målet vid midsommar och i år är det 100 pass som är målet.
Så igår tisdag promenerade jag upp till gymmet igen och tillsammans med härlig musik som kära Spotify plockat fram åt mig och löpbandet fick vi vara tillsammans hela 40 minuter. Därefter lättare styrketräning. (null)
Men det ska bli kul och skönt att ta tillbaka det jag åsidosatt en period i och med alla infektioner.
Men nu struntar jag i dessa. De går ändå inte över...och värt ett försök iallafall.
Även om det idag inte känns ett dugg bättre i kroppen. Och lite svårt att sova har det varit i och med värken i ryggen.
Snart bara en timme innan kära klockan ringer och vill påkalla sin uppmärksamhet. 😭
Godmorgon kära onsdag..... För onsdag är ju ändå "Lill lördag" så kanske lite skoj efter jobbet vore något.

Kommentera inlägget här :